אודות

קידי ווטש
האתר הרשמי

קידי ווטש – המותג המקורי 

שעון חכם לילדים – המותג המקורי מבית קידי ווטש, מוצר כחול לבן שעוזר לכם לשמור על הילדים!

חברת קידי ווטש היא חברה ישראלית שהביאה לישראל את המוצר האהוב והשימושי לילדים והורים – שעון חכם לילדים.

המותג הישראלי שנותן לכם שירות כחול לבן – משלב הפיתוח של המוצר, הייצור של השעונים ועד לאחריות, תמיכה ושירות – בשפה העברית!

 

איך נולד הרעיון
שעוני קידי ווטש נולדו כאשר זיהינו את המצוקה של ההורים, הדואגים בכל רגע שילדיהם נמצאים הרחק מהם - בין אם זה בגן או בית הספר, אצל חברים או בגינת המשחקים. יצאנו לחפש פתרון טכנולוגי מתקדם שיתן מענה מדויק לצרכים הייחודיים של הורים וילדים בישראל, מתוך ההבנה והצורך האישי שלנו - בתור הורים לילדים בעצמנו.
איך נולד הרעיון
הבנת הצרכים
רצינו לעצב מוצר שיאפשר להורים להיות בקשר עם הילדים שלהם בכל רגע נתון - בין אם זה בשיחת טלפון או וידאו, שליחת הודעות ואפילו האזנה לסביבת הילד וצילום של המקום בו הילד נמצא. רצינו שתהיה להורים אפשרות לראות על המפה בכל רגע נתון איפה הילד שלהם נמצא ואף לקבל התראות מהשעון של הילד לנייד של ההורים - אם הילד מתרחק מהסביבה המוכרת או אם הוא נמצא במצוקה. היה לנו חשובה במיוחד ליצור מוצר פשוט לשימוש, נוח להפעלה גם לילדים בכל הגילאים וגם להורים. שיתן מענה לכל הצרכים, שיהיה לו עיצוב יפה, ושהיה באיכות גבוהה. השעון שלנו איפשר להורים לזהות את המצוקה של הילדים, להתערב מיידית ולפתור את הבעיה.
הבנת הצרכים
פיתוח הרעיון
חיפשנו בחו"ל, התייעצנו עם גורמים מקצועיים ולבסוף החלטנו לקחת על עצמנו את המשימה - פנינו לתהליכים של מחקר ופיתוח עד ש…
פיתוח הרעיון
יש לנו את זה!
קידי ווטש נולד בשעה טובה והפך לסנסציה לאומית, מותג שכל משפחה בישראל מכירה. כיום יש לנו מספר גדול של דגמים במגוון מחירים נגישים ונוחים. המוצר מבוקש גם בחו"ל ועושה חייל, כשהוא נותן פתרון ומענה לאלפי הורים המחפשים שקט נפשי בידיעה שהילדים שלהם מוגנים ובטוחים.
יש לנו את זה!
השגנו את המטרה!
מאז ועד היום אנחנו מקבלים אלפי פניות של הורים שמספרים לנו על מקרים שונים בהם השעון שלנו הציל את המצב: ילדים שהשתמשו בלחצן מצוקה בגלל התעמרות בבית הספר, הורים שגילו התעללות במוסד החינוכי בזכות האזנה דרך השעון, הורים שגילו כי ילדיהם חווים אלימות בבית הספר ועוד. השעון שלנו איפשר להורים לזהות את המצוקה של הילדים, להתערב מיידית ולפתור את הבעיה.
השגנו את המטרה!

זה רק מראה לנו שהצלחנו להשיג את המטרה להשיג את המטרה

לתת לכם ההורים כלי המאפשר לכם לדעת מה קורה עם הילדים בכל רגע נתון, לשמור על הילדים מכל פגע, להיות שם בשביל הילדים כשהם צריכים אתכם.

שלא כמו רכישה באתרי קניות בחו"ל, עם קידי ווטש אתם מקבלים תמיכה ושירות בעברית. 
יש לכם תמיד למי לפנות בכל שאלה או בעיה – בין אם זה בטלפון או במשרדים שלנו בשירות הפרונטלי.
המיקוד המלא שלנו הוא בשירות לקוחות והעדיפות העליונה שלנו היא שביעות הרצון שלכם.

חיפוש
דילוג לתוכן