ראשי / שאלות נפוצות
הכנו עבורכם סרטון קצר להפעלה ראשונית של הסים ורכישת חבילת שירות, עקבו בדיוק אחר ההוראות, זה פשוט וקל צפו בסרטון >>
התשלום החודשי היחיד שיש הוא עבור חבילת שירות. השימוש בשעון מותנה בחבילת שירות חודשית , הכוללת שירות ,שימוש באפליקציה ייחודית וחבילה סלולרית.
בעלות של החל מ 14.90 ש”ח להתחברות לחבילת שירות לחץ כאן
איך מוסיפים שעון נוסף באפליקציה?
נכנסים לפרופיל (עיגול מצד שמאל למעלה) > מכשירים > הוספת מכשיר > סורקים את ברקוד הרישום של השעון הנמצא בגב המכשיר > רושמים את שם הילד.ה > מי אתה בתא המשפחתי עבור הילד.ה אבא/אמא וכו’ > הוספת מכשיר.
השעון המסומן ב – V ברשימה הוא השעון עליו יתבצעו ההגדרות וניתן להחליף בין שעון לשעון לפי הצורך.
מצורף סרטון קצר המסביר את הוספת שעון נוסף באפליקציה
בהחלט, ניתן לסרוק את השעון בכמה ניידים שונים של בני המשפחה.
חשוב שכל משתמש שסורק את השעון יתחבר לאפליקציה עם יוזר וסיסמה אישים.
במקרה זה החשבון הראשון שסרק אליו את השעון יתבקש לתת הרשאה בכל ניסיון לסרוק את השעון ולהוסיפו לחשבון נוסף.
עוד הסבר על הגדרת מנהל בשעון ניתן לראות בקישור הבא: מנהל בשעון
ניתן להפעיל את השעון רק בארץ, השעון לא עובד בחו”ל.
שעוני KidiWatch אינם עמידים למים.
בכדי לצאת ממצב טיסה נדרש לרכוש חבילת שירות, ניתן לעשות זאת בקישור הבא: הפעלת סים וחבילת שירות
במידה ורכשת חבילת שירות ועדיין יש מצב טיסה יש לפנות לשירות לקוחות שלנו בוואטסאפ: 0553130300
כן, רק חיוג SOS עובד כאשר השעון נמצא במצב בית ספר.
עוד הסבר על מצב בית ספר ניתן לראות בקישור הבא: זמן בית ספר
דרך האפליקציה > הגדרות > אזור זמן ושפת המכשיר.
בשעון קיץ מגדירים est: GMT+3:00
בשעון חורף מגדירים est: GMT+2:00
לאחר מכן יש להגדיר את השפה הרצויה.
ותקבלו עדכונים על כל המבצעים הכי שווים,
מבטיחים לשלוח רק דברים מעניינים :)