הפעלה ראשונית

הדרכה מפורטת

שאלות ובעיות נפוצות

קניתי את השעון, מה עושים הלאה?

הכנו עבורכם סרטון קצר להפעלה ראשונית, עקבו בדיוק אחר ההוראות, זה פשוט וקל

האם יש תשלום חודשי?

התשלום החודשי היחיד שיש הוא עבור החבילה הסלולרית. (השעון מגיע לנחיותיכם כבר עם כרטיס sim מתנה) ניתן לבחור תוכניות שונות בהתאם לשימוש הצפוי, ברוב המקרים התוכנית הזולה ביותר ב- 12.90 מספיקה בהחלט.

האם ניתן להשתמש בכרטיס סים של חברה סלולארית אחרת מ019?

בוודאי, אנחנו לא מחייבים אתכם לבחור ב-019. השעון יעבוד עם כל חברה סלולרית התומכת בדור 2, כלומר רוב חברות הסלולר בישראל למעט חברת פלאפון והמפעילים הוירטואלים שלה.
עם זאת אנו מאוד ממליצים כן להתחבר ל-019 לחיבור אופטמלי וצרפנו לכם גם כרטיס סים במתנה על מנת שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר וכסף. להפעלת כרטיס הסים שברשותכם: http://www.kidiwatch.co.il/019

האם ניתן להיות בחו״ל עם השעון ?

כן ניתן להשתמש בשעון בחו"ל, אך יש ליצור קשר עם 019 קודם כדי שיפתחו את החבילת גלישה של הכרטיס סים שברשותכם לגלישה מחו"ל (בתוספת תשלום).

אני לא מצליח/ה להכניס את כרטיס הסים לשעון... מה עושים?

אין צורך להכניס כרטיס סים לשעון. הכרטיס כבר בפנים.
במידה ואתם רוצים להחליף כרטיס בכל זאת ניתן להכניס את כרטיס הסים כאשר החלק המתכתי פונה כלפי מעלה. כמו בתמונה למטה:

האם ניתן להשתמש במספר מכשירי סלולאר לשליטה וצפייה בשעון אחד?

כן ניתן לפתוח חשבונות לעד 2 מכשירים במקביל (עם אותו קוד ואותו חשבון דואר אלקטרוני)

איך מוסיפים שעון נוסף באפליקצייה?

נכנסים בתפריט "לאישי" -> "הוסף יחידה" מעלים את ברקורד של השעון ומוסיפים שם כינוי, שומרים, ואז ניתן להחליף בין שעון לשעון לפי הצורך.

האם השעון עמיד במים?

השעון עמיד בשימוש יום יומי סביר, אך אינו עמיד לרחצה או טבילה במים

קופצת לי הודעה באפליקציה ש"השעון לא מקוון" בכל פעולה שאני מנסה לעשות

1.
קודם כל וודאו כי בעת הרישום עקבתם אחר ההוראות ונרשמתם לאזור אסיה ואוקינואה, במידה ולא אנא בצעו את הרישום מחדש במייל שונה על אזור אסיה ולא אירופה.

2.
במידה והתקלה נמשכת הקליקו לאשף הגדרות האינטרנט שלנו ועקבו אחר ההוראות
http://www.kidiwatch.co.il/start

איך אני מגדיר שפה ואזור זמן?

הפעלה ראשונית

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

איך מורידים את האפליקציה ונרשמים?

יש לבצע את השלבים הבאים, לנוחיותכם מצורף סרטון הדרכה:

1. הורדת האפליקצייה למכשיר הסלולארי שלכם – android/ios

Apple iOS – אייפון
Google Android – אנדרואיד

2. ביצוע רישום לאפליקצייה, (חובה בתהליך ההרשמה לבחור איזור רישום "אסיה\אוקראינה" אחרת יתכנו בעיות תקשורת)

הפעלה ראשונית

עדיין לא מצאת פתרון לבעייה שלך? יש להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם

אודותינו

פרטי התקשרות

טלפון שרות לקוחות: 055-9191000
פקס: 08-8860240

כתובת למשלוח דואר: א.ת באר טוביה, מרכז ביג קסטינה, עבור: קידי תקשורת(עידן2000)

קידי תקשורת בע"מ ח.פ 515847457
א.ת באר טוביה, מרכז ביג קסטינה

דואר אלקטרוני שירות לקוחות: support@kidiwatch.co.il

חפשו אותנו בפייסבוק: KiDiwatch

שעות פעילות

א'-ה' (כולל חול המועד) 09:00-16:00